Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ergonome group sp. z o.o.
Ul. Roździeńska 18
40-382 Katowice
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
formularz zwrotu towaru do pobrania TUTAJ
formularz odstąpienia od umowy do pobrania TUTAJ
i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Ergonome group sp. z o.o.
Ul. Roździeńska 18
40-382 Katowice
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji dostępne jest w regulaminie na stronie: https://ergonome.pl/regulamin/
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwracany towar powinien zostać dostarczony do siedziby firmy Ergonome w stanie nienaruszonym, nie noszącym śladów użytkowania.