fbpx

REGULAMIN korzystania ze sklepu ergonome.pl

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

DOSTĘPNEGO POD ADRESEM INTERNETOWYM: WWW.ERGONOME.PL

Sklep internetowy, który dostępny jest pod adresem internetowym www.ergonome.pl prowadzony jest przez spółkę ERGONOME Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach
(40-382) przy ul. Roździeńskiej 18, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001054556, NIP 9542859120, REGON 526198087,  adres e-mail: sklep@ergonome.pl, numer telefonu: +48 531 361 835.

Niniejszym informujemy, iż spółka Ergonome Group Sp. z o.o. w ramach grupy kapitałowej została powołana do dystrybucji i sprzedaży online produktów marki Ergonome. Spółka Ergonome Group Sp. z o.o. przejęła z dniem 21 września 2023r. operacyjną obsługę sklepu pod adresem www.ergonome.pl

Spis treści

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE…1
§ 2 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ…3
§ 3 REJESTRACJA USŁUGOBIORCY…4
§ 4 REZYGNACJA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ…5
§ 5 ZAMÓWIENIA I SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY…5
§ 6 WARUNKI PŁATNOŚCI I TERMIN REALIZACJI…6
§ 7 PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY…8
§ 8 RĘKOJMIA I GWARANCJA…8
§ 9 REKLAMACJE…8
§ 10 INFORMACJA HANDLOWA…9
§ 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH…9
§ 12 ZMIANA REGULAMINU…9
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE…10

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa:
a) zasady funkcjonowania Sklepu, w tym zasady oraz tryb składania za pośrednictwem Sklepu zamówień celem zakupu Towarów od Sprzedającego,
b) rodzaje i zakres oraz warunki świadczenia Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną,
c) tryb postępowania reklamacyjnego,
d) zasady odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedającym przez Kupującego będącego Konsumentem.
2. Występujące w Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:
a) „Regulamin” – niniejszy regulamin Sklepu określający zasady funkcjonowania i warunki korzystania ze Sklepu, tryb postępowania reklamacyjnego i zasady odstąpienia od umowy przez Kupującego będącego Konsumentem, dostępny na stronie internetowej www.ergonome.pl, stanowiący jednocześnie regulamin świadczenia Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną,

b) „Sklep” – serwis internetowy dostępny pod adresem www.ergonome.pl, umożliwiający Usługobiorcom składanie Zamówień celem zakupu od Sprzedającego Towarów prezentowanych w Sklepie, umożliwiający Usługobiorcom również przeglądanie oferty handlowej ERGONOME Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz tworzenia personalizowanych konfiguracji w kreatorze projektów AR.
c) „Sprzedający” lub „Usługodawca”– ERGONOME Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach (40-382) przy ul. Roździeńskiej 18, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001054556, NIP: 9542859120, REGON 526198087,  adres e-mail: sklep@ergonome.pl, numer telefonu: +48 531 361 835,
d) „Usługobiorca” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usług Świadczonych Drogą
Elektroniczną, w tym w szczególności Kupujący,
e) „Kupujący” – Usługobiorca, który zawarł lub zamierza zawrzeć za pośrednictwem Sklepu umowę sprzedaży Towaru ze Sprzedającym,
f) „Konsument” – konsument w rozumieniu art. 22 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (tj. Dz.U z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.),
g) „Usługi Świadczone Drogą Elektroniczną” – usługi świadczone przez Usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu wskazane w niniejszym Regulaminie,
h) „Towary” – rzeczy ruchome prezentowane przez Sprzedającego w Sklepie, mogące być przedmiotem składanego przez Usługobiorcę Zamówienia,
i) „Konfigurator” – oznacza aplikację dostępną w ramach serwisu internetowego www.ergonome.pl, za pośrednictwem którego możliwe jest stworzenie projektu AR biurka, według własnych preferencji oraz indywidualnych wymagań a także oraz w ramach dostępnych rozwiązań (np. rodzaj stelaża, rodzaj i rozmiar blatu, akcesoria), który następnie Usługobiorca będzie mógł zamówić za pośrednictwem sklepu internetowego www.ergonome.pl.  Sklep zastrzega, że każde zamówienie skonstruowane za pomocą Konfiguratora jest w myśl niniejszego regulaminu Towarem Skonfigurowanym.
j) „Towar Skonfigurowany” – Towar zamówiony przez Usługobiorcę według specyfikacji Usługobiorcy określonej za pośrednictwem Konfiguratora, w określonej przez Usługobiorcę  za pośrednictwem innej funkcjonalności dostępnej za pośrednictwem Sklepu (wybór rozmiaru) blatu i jego  kształtu, rodzaju stelaża, rodzaju i ilości akcesoriów itp.), oraz wytworzony specjalnie dla konkretnego Usługobiorcy). Za towar skonfigurowany poczytuje się również zamówienie wybrane z dostępnego na stronie Sklepu katalogu, do którego Usługobiorca zamówił indywiudalne wykończenie (np. Maskownice na kable, prowadnice kablowe, uchwyty na PC, itd.)

k) „Konto” – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedającego dostępny w ramach Sklepu, w którym gromadzone są dane podane przez konkretnego Usługobiorcę, zabezpieczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem określonymi przez Usługobiorcę,
l) „Zamówienie” – wypełniony i wysłany przez Usługobiorcę do Sprzedającego formularz zamówienia,
m) „Informacje Handlowe” – przesyłane przez Usługodawcę informacje o aktualnych usługach, ofertach, nowościach i promocjach oferowanych przez Usługodawcę oraz Towarach oferowanych w ramach Sklepu.
3. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedający prowadzi sprzedaż Towarów poprzez sieć Internet, w formie umów zawieranych na odległość pomiędzy Kupującymi a Sprzedającym, na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.
4. Wszelkie informacje prezentowane w Sklepie, w tym w szczególności informacje o Towarach, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy – kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy, o którym stanowi przepis art. 71 ustawy – kodeks cywilny.
5. Ilość dostępnych Towarów jest zmienna, a informacja o dostępności Towarów podlega stałej aktualizacji i jest dostępna za pośrednictwem Sklepu.
6. Ceny prezentowane w Sklepie są cenami brutto wyrażonymi w złotówkach.
7. Korzystanie przez Usługobiorcę ze Sklepu, w tym między innymi przeglądanie jego zawartości, utworzenie Konta oraz składanie Zamówień możliwe jest wyłącznie na indywidualne żądanie
Usługobiorcy zgłaszane elektronicznie za pośrednictwem urządzenia, którym posługuje się Usługobiorca.

§ 2 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorców następujące Usługi Świadczone Drogą
Elektroniczną:
a) nieodpłatna usługa polegająca na możliwości utworzenia przez Usługobiorcę indywidualnego Konta oraz korzystania z Konta, w tym w szczególności poprzez składanie Zamówień,
b) nieodpłatna usługa polegająca na możliwości składania Zamówień za pośrednictwem Sklepu bez utworzenia Konta,
c) nieodpłatna usługa polegająca na udostępnieniu możliwości korzystania z Konfiguratora,
d) nieodpłatna usługa polegająca na udostępnieniu możliwości dokonywania płatności elektronicznych za Towary,
e) nieodpłatna usługa polegająca na możliwości wysyłania przez Usługobiorcę do Usługodawcy wiadomości za pośrednictwem elektronicznego formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu,
f) nieodpłatna usługa polegająca na możliwości wyrażenia przez Usługobiorcę zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych i zgody otrzymywanie i przesyłanie przez Usługodawcę Informacji Handlowych (newsletter).
2. Do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca i tym samym korzystania z Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną, niezbędne jest posiadanie przez Usługobiorcę urządzenia spełniającego co najmniej następujące wymagania techniczne:
a) wyposażonego w dostęp do sieci Internet, łącznie z oprogramowaniem do przeglądania jej zasobów,
b) posiadającego system operacyjny Windows, macOS, iOS lub Android,
c) korzystanie z następujących przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera lub Safari,
d) posiadanie przez Usługobiorcę indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail.
3. Usługobiorcy nie wolno dostarczać za pośrednictwem Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
4. Usługodawca informuje o następujących szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem
przez Usługobiorcę z Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną przez Usługodawcę:
a) możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego Usługobiorcy przez różnego rodzaju
szkodliwe oprogramowanie tworzone w celu wyrządzania szkód, w tym w szczególności wirusy, „robaki” oraz „konie trojańskie”. W celu zminimalizowania powyższego ryzyka Usługodawca zaleca Usługobiorcy korzystanie z oprogramowania antywirusowego z aktualną
bazą wirusów,
b) możliwe działania tzw. hackerów, zmierzające do włamania się zarówno do systemu Usługodawcy (np. w drodze ataków DoS lub DDoS na witrynę Usługodawcy, w ramach której funkcjonuje Sklep), jak i do systemu Usługobiorcy,
c) możliwość podejmowania przez osoby trzecie działań zmierzających do złamania zabezpieczeń systemu Usługodawcy i/lub Usługobiorcy celem przechwycenia informacji poufnych, w tym danych osobowych m.in. w celu kradzieży tożsamości,
d) możliwość przesyłania przez osoby trzecie fałszywych wiadomości elektronicznych łudząco przypominających autentyczne wiadomości elektroniczne wysyłane przez Usługodawcę w celu
pozyskania informacji poufnych. W celu zminimalizowania powyższego ryzyka należy zachować szczególną ostrożność przy odbieraniu wiadomości elektronicznych oraz udzielaniu na nie odpowiedzi. W szczególności Usługobiorca powinien w każdym przypadku dokładnie
sprawdzić adres, z którego otrzymał wiadomość oraz mieć na względzie, że Usługodawca nigdy nie zwraca się do Usługobiorców z prośbą o przesłanie hasła do Konta (hasło do Konta podawane jest przez Usługobiorcę tylko przy procesie tworzenia Konta oraz logowania do
Konta).
5. Usługodawca informuje, że stale stosuje niezbędne środki techniczne mające na celu ochronę przed niepożądanymi działaniami opisanymi w ust. 4 powyżej, jednakże pomimo dołożenia przez Usługodawcę wszelkiej staranności w celu zminimalizowania powyższych ryzyk, nie istnieją środki
zabezpieczające, które eliminowałyby te ryzyka całkowicie.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo zakończenia dalszego świadczenia Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną w każdym czasie, przy czym w żaden sposób nie wpływa to na fakt zawarcia oraz wykonania umów sprzedaży Towarów zawartych przed zakończeniem świadczenia Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną. O planowanym zakończeniu świadczenia przez Usługodawcę Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną Usługodawca poinformuje na stronie internetowej Sklepu, a w przypadku Usługobiorców posiadających Konto również za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, na co najmniej 14 dni przed planowanym zakończeniem dalszego świadczenia Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną. Od chwili zakończenia dalszego świadczenia
Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną dostęp do Kont za pośrednictwem Sklepu nie będzie możliwy.
7. Zawarcie umowy o świadczenie Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną następuje z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Usługobiorcę z którejkolwiek z usług wymienionych w ust. 1 powyżej. Do rozwiązania umowy o świadczenie Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną dochodzi z chwilą zaprzestania świadczenia tych usług przez Usługodawcę zgodnie z ust. 6 powyżej lub z chwilą zaprzestania korzystania z Usługi Świadczonej Drogą Elektroniczną przez Usługobiorcę, tj. m.in. odpowiednio z chwilą rezygnacji z tej usługi zgodnie z postanowieniami § 4 Regulaminu, a w przypadku usługi polegającej na możliwości korzystania z Konta, również z chwilą usunięcia Konta.

§ 3 REJESTRACJA USŁUGOBIORCY

1. Rejestracja Usługobiorcy następuje poprzez prawidłowe wypełnienie oraz wysłanie formularza rejestracji dostępnego w Sklepie, po kliknięciu w zakładkę „Moje Konto”.
2. Prawidłowe wypełnienie formularza rejestracji wymaga podania przez Usługobiorcę adresu poczty elektronicznej e-mail. Na podany w formularzu rejestracji adres e-mail system informatyczny
automatycznie wysyła wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Usługobiorca zobowiązany jest do zmiany hasła z wykorzystaniem ww. linku. Hasło nadane przez Usługobiorcę
powinno zostać sformułowane w taki sposób, aby uniemożliwiało dostęp do Konta osobom trzecim. W tym celu hasło powinno składać się z co najmniej 12 znaków, w tym zawierać co najmniej jedną małą i jedną wielką literę, jedną cyfrę i/lub jeden znak specjalny.
3. Dla danego jednego adresu poczty elektronicznej e-mail może zostać utworzone tylko jedno Konto.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do nieudostępniania danych umożliwiających korzystanie z Konta,
tj. loginu oraz hasła jakiejkolwiek osobie, która nie jest umocowana do reprezentowania Usługobiorcy przy korzystaniu z Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną, w tym w szczególności
nie jest umocowana do zawierania w imieniu Usługobiorcy umów ze Sprzedającym.
5. Warunkiem koniecznym do dokonania rejestracji za pośrednictwem Sklepu i utworzenia Konta
jest złożenie przez Usługobiorcę oświadczeń o tym, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego treść w całości. Oświadczenia te składane są przez Usługobiorcę wraz z wysłaniem
formularza rejestracyjnego poprzez zaznaczenie właściwych pól (tzw. checkbox) obejmujących treść tych oświadczeń. Złożenie powyższych oświadczeń jest dobrowolne, jednakże stanowi on warunek konieczny do utworzenia Konta. Postanowienie to dotyczy także Kupujących
składających Zamówienia bez rejestracji i logowania do Konta, którzy składają powyższe oświadczenia w formularzu zamówienia.
6. W ramach Konta (zakładka „Szczegóły Konta”) możliwe jest podanie przez Użytkownika swoich danych w postaci imienia i nazwiska. W ramach Konta (zakładka „Adresy”) możliwe jest również
podanie przez Usługobiorcę danych w postaci adresu rozliczeniowego oraz adresu do wysyłki. Uzupełnienie danych, o których mowa powyżej możliwe jest również na etapie składania Zamówienia.
7. Usługodawca może uniemożliwić dostęp do Konta Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu w
następujących przypadkach:
a) wniosku Usługobiorcy o usunięcie Konta,
b) naruszenia przez Usługobiorcę postanowienia § 3 ust. 3 Regulaminu,
c) podania nieprawdziwych danych w formularzu rejestracyjnym lub w ramach funkcjonalności Konta,
d) utworzenia fikcyjnego Konta, tj. przypisanego do nieistniejącego podmiotu lub podmiotu niebędącego w rzeczywistości Usługobiorcą,
e) cofnięcia przez Usługobiorcę zgody na treść Regulaminu lub niewyrażenia przez Usługobiorcę zgody na zmienioną treść Regulaminu,
f) naruszenia przez Usługobiorcę postanowień Regulaminu,
g) zaprzestania świadczenia przez Usługodawcę Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną zgodnie z § 2 ust. 6 Regulaminu,
h) niekorzystania przez Usługobiorcę z Konta Usługobiorcy (tj. w przypadku braku zalogowania się Usługobiorcy) przez okres co najmniej 12 miesięcy.
8. Usługobiorca może w każdej chwili skorygować ewentualne błędy we wprowadzonych przez siebie danych za pośrednictwem funkcjonalności przewidzianych w ramach Konta lub wysyłając Usługodawcy wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres sklep@ergonome.pl.

§ 4 REZYGNACJA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną, w tym z posiadania Konta. Rezygnacja z posiadania Konta możliwa jest poprzez złożenie stosownej dyspozycji za pośrednictwem poczty elektronicznej, na skutek której dostęp do Konta za pośrednictwem Sklepu nie będzie możliwy.
2. Rezygnacja, o której mowa w ust. 1 powyżej, nie wpływa na wykonanie i warunki uprzednio zawartych umów sprzedaży Towarów.

§ 5 ZAMÓWIENIA I SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY

1. Zamówienia składane są za pośrednictwem Sklepu poprzez wypełnienie formularza zamówienia. Zamówienia mogą być składane również bez rejestracji i logowania do Konta.
2. Wypełnienie formularza zmówienia wymaga podania następujących danych:
a) w przypadku Kupujących będących Konsumentami:
– imię i nazwisko,
– kraj/region,
– adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość),
– adres wysyłki, jeżeli jest inni niż adres wskazany w pkt iii. powyżej,
– numer telefonu,

– adres e-mail,
– w przypadku Kupujących niebędących Konsumentami:
– dane, o których mowa w lit. a) powyżej,
– nazwa (firma),
-numer NIP.
3. Zakupów w Sklepie mogą dokonywać osoby fizyczne oraz osoby prawne i inne jednostki organizacyjne, posiadające zdolność do czynności prawnych, w imieniu których działają osoby
uprawnione do ich reprezentacji zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4. Po wypełnieniu formularza zamówienia wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia zawierające oznaczenie kupowanych Towarów oraz całkowitą kwotę do zapłaty, do uiszczenia
której zobowiązany będzie Kupujący, na którą składają się ceny Towarów wraz z należnymi podatkami oraz ewentualne koszty wysyłki Towarów.
5. Wypełniając formularz zamówienia Kupujący wybiera jeden z następujących sposobów wydania
Towaru:
a) wysyłka na adres wskazany przez Kupującego,
b) odbiór osobisty Towaru w lokalu Sprzedającego pod adresem: ERGONOME Group Sp. z o.o., ul. Roździeńska 18, 40-382 Katowice,
c) dostawa towaru na adres wskazany przez Kupującego wraz z montażem.
6. Zamówienie składane przez Kupującego stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży Towaru skierowaną do Sprzedającego. Do zawarcia umowy sprzedaży Towaru pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, na warunkach wskazanych w treści Zamówienia oraz niniejszym Regulaminie,
dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego zgodnie z ust. 7 poniżej, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
7. Przyjęcie lub odmowa przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego następuje za pośrednictwem wiadomości wysyłanej przez Sprzedającego na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej e-mail. W przypadku przyjęcia Zamówienia wiadomość ta stanowić będzie jednocześnie podsumowanie Zamówienia zawierające m.in. informacje o przedmiocie sprzedaży (Towarze), jego cenie, sposobie, terminie i kosztach dostawy Towaru, a także terminie zapłaty i formie płatności należności za Towar.
8. W przypadku, w którym Zamówienie obejmuje Towar Skonfigurowany, po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Sprzedający wykonuje dla Kupującego szkic (m.in. uwzględniający
rozmieszczenie oraz rodzaj akcesoriów wybranych przez Kupującego) w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty złożenia i opłacenia Zamówienia. W takim przypadku do zawarcia umowy dochodzi w chwili zaakceptowania ostatecznego szkicu przez Kupującego.
9. W przypadku posiadania przez Kupującego Konta treść Zamówienia utrwalana jest w ramach historii Konta.

§ 6 WARUNKI PŁATNOŚCI I TERMIN REALIZACJI

1. Ceny Towarów w Sklepie:
a) podawane są w polskich złotych (PLN),
b) podawane są w kwotach brutto (zawierających podatek od towarów i usług VAT),
c) są wiążące do czasu ich zmiany, przy czym ewentualna zmiana nie ma zastosowania względem
umów zawartych przed jej dokonaniem,
d) nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki/dostarczenia Towarów, które są podawane oddzielnie.

e) mogą ulegać błędom występującym w systemie teleinformatycznym Sklepu. Ceną ostateczną i wiążącą jest cena, którą Usługobiorca otrzymuje w wycenie od Sprzedającego. 

2. Koszty wysyłki kurierskiej uzależnione są od rodzaju Towaru oraz adresu dostawy, a informacja o ich wysokości znajduje się na stronie Sklepu na etapie składania Zamówienia (w jego
podsumowaniu).
3. Koszty wysyłki zamówionych Towarów uzależnione są od wybranego sposobu ich wysyłki, ilości zamówionych Towarów, ich wagi oraz wymiarów, a w przypadku jednoczesnego zamówienia
więcej niż jednego Towaru, łączny koszt wysyłki tych Towarów uzależniony jest również od tego czy wszystkie Towary mogą zostać wysłane w ramach jednej przesyłki, czy też z uwagi na wagi,
wymiary lub różne statusy dostępności (terminy realizacji) poszczególnych Towarów konieczne jest ich wysłanie w ramach kilku przesyłek. Koszty wysyłek zagranicznych podlegają indywidualnej wycenie. Widoczne w sklepie koszty wysyłek, obowiązują tylko na terenie Polski.
4. Kupującemu przysługuje prawo wyboru jednej z następujących form płatności za zamówiony Towar:
a) płatność przelewem (przedpłata) na rachunek bankowy wskazany przez Sprzedającego – płatności przelewem należy dokonać w terminie 3 dni od dnia złożenia Zamówienia,
b) zapłata za pośrednictwem płatności internetowej (Autopay) dokonywana bezpośrednio po wypełnieniu i wysłaniu formularza zamówienia – płatności należy dokonać bezpośrednio po
wypełnieniu i wysłaniu formularza zamówienia,
c) raty alior bank
d) płatności Leaselink (leasing) – więcej informacji na stronie internetowej https://leaselink.pl/.

e) płatność dzielona – płatność polagająca na podzieleniu płatności Usługobiorcy w forumle 50:50, gdzie pierwszą połowę płatności stanowi zaliczka na poczet zamówienia, a resztę stanowi kwota pieniężna wpłacona po zrealizowaniu przez Sklep wskazanego przez Usługobiorcę Zamówienia.
5. Termin realizacji dla każdego z Towarów podawany jest osobno dla każdego z Towarów w ramach informacji o Towarze dostępnych na stronach Sklepu. Termin realizacji to maksymalny termin, w
którym Sprzedający wyda Towar Kupującemu, tj. odpowiednio:
a) w przypadku wybrania przez Kupującego będącego Konsumentem wysyłki na adres wskazany przez Kupującego – termin, w którym przewoźnik dostarczy Towar na adres Kupującego w celu jego przyjęcia przez Kupującego,
b) w przypadku wybrania przez Kupującego niebędącego Konsumentem dostawy na adres wskazany przez Kupującego – termin, w którym Sprzedający powierzy Towar przewoźnikowi w celu dostarczenia go Kupującemu. W takim przypadku Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie Towaru zaistniałych w trakcie wysyłki Towaru, jak również za ewentualne opóźnienie przewoźnika w dostawie Towaru,
c) w przypadku wybrania przez Kupującego odbioru osobistego Towaru w lokalu Sprzedającego – termin, w którym Towar będzie oczekiwał w lokalu Sprzedającego na odbiór przez Kupującego. Sprzedający poinformuje Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej
e-mail i/lub telefonicznie o tym, że Towar oczekuje na odbiór w lokalu Sprzedającego,
d) w przypadku wybrania przez Kupującego dostawy Towaru na adres wskazany przez Kupującego wraz z montażem – termin, w którym Sprzedający dostarczy Kupującemu Towar.
6. Termin realizacji dla Towarów, które nie są Towarami Skonfigurowanymi liczony jest od chwili dokonania przez Kupującego płatności całości należności za Towar, natomiast Termin realizacji dla Towarów Skonfigurowanych liczony jest od chwili zatwierdzenia przez Kupującego rzutu AD przesłanego przez Sprzedającego.
7. W przypadku Zamówienia, dla którego Kupujący wybrał sposób wydania Towarów poprzez wysyłkę na adres wskazany przez Kupującego, a Zamówienie obejmuje więcej niż jeden Towar i terminy realizacji dla tych Towarów są różne, wówczas Sprzedający wyśle wszystkie Towary w jednej przesyłce. W takim przypadku termin realizacji dla wszystkich Towarów objętych takim Zamówieniem stanowi termin realizacji właściwy dla tego z Towarów, który posiada najdłuższy
termin realizacji, a Sprzedający dokona wysyłki po skompletowaniu wszystkich zamówionych Towarów.

8. Poza przypadkami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, Sprzedającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w następujących przypadkach:
a) w przypadku, gdy Kupujący, który wybrał formę płatności przelewem (przedpłata) na rachunek bankowy wskazany przez Sprzedającego, nie dokonał zapłaty w terminie wskazanym
w ust. 4 lit. a) powyżej – w takim wypadku Sprzedający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od upływu terminu płatności wskazanego w ust. 4 lit. a) powyżej,
b) w przypadku, gdy Kupujący wybrał formę płatności stanowiącą zapłatę za pośrednictwem płatności internetowej (PayU) dokonywanej bezpośrednio po wypełnieniu i wysłaniu formularza zamówienia, a zapłata należności za zamówiony Towar nie nastąpiła w ciągu 3 dni od momentu wysłania formularza zamówienia – w takim wypadku Sprzedający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od upływu wskazanego wyżej terminu 3 dni od momentu wysłania formularza zamówienia,
c) w przypadku, gdy Kupujący wybrał formę płatności, o której mowa w ust. 4 lit. c powyżej, a Sprzedający nie uzyska informacji o przyznaniu Kupującemu rat od podmiotu obsługującego tę formę płatności – w takim przypadku Sprzedający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia wysłania formularza zamówienia,
d) w przypadku, gdy Kupujący wybrał formę płatności, o której mowa w ust. 4 lit. d powyżej, a Sprzedający nie uzyska informacji o udzieleniu Kupującemu leasingu od podmiotu obsługującego tę formę płatności – w takim przypadku Sprzedający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia wysłania formularza zamówienia.
9. Informacja o aktualnych orientacyjnych terminach realizacji Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Sklepu.

10. Sprzedający zastrzega, że w przypadku Produktu Konfigurowanego, czas dostawy może ulec wydłużeniu. Wynika to z faktu, że Sprzedawca przystępuje do produkcji Produktu Konfigurowanego po wpłynięciu Zamówienia i w przypadku zamówienia Produktu Konfigurowanego nie dysponuje przygotowanymi wcześniej elementami prefabrykowanymi. W związku z tym, z uwagi na opóźnienia dostaw (ewentualnie zakłócenia łańcuchów dostaw) czas dostawy może ulegać wydłużeniu powyżej czasu deklarowanego w niniejszym regulaminie. 

§ 7 PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 poniżej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu, zgodnie z treścią pouczenia
stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz doręczanego Kupującemu wraz z niniejszym Regulaminem w wiadomości e-mail stanowiącej przyjęcie Zamówienia.
2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Posłużenie się wzorem przez Kupującego nie jest obowiązkowe.
3. Zwrotów towarów należy dokonywać na adres: ul. Roździeńska 18, 40-382 Katowice.
4. Zgodnie z przepisem art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego (Konsumenta) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tj. Towar Skonfigurowany, którego zaprojektowania dokonał Kupujący (Konsument) w Konfiguratorze, lub produktu z katalogu dostepnego na stronie Sklepu, do którego Usługobiorca dodał indywidualne elementy personalizujące. 
5. Towary, o których mowa w ust. 4 powyżej, będą oznaczone na stronie Sklepu poprzez wskazanie w informacjach o każdym takim Towarze, że w przypadku jego zakupu przez Kupującego będącego Konsumentem, zgodnie z przepisem art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu nie będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od zawartej ze Sprzedającym umowy sprzedaży takiego Towaru.
6. Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem Towaru oraz organizuje odbiór Towaru u Kupującego będącego Konsumentem.

§ 8 RĘKOJMIA I GWARANCJA

1. W oparciu o przepis art. 558 § 1 ustawy – Kodeks cywilny, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi jest wyłączona względem Kupującego niebędącego Konsumentem.
2. Względem Kupującego będącego Konsumentem Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa.
3. Sprzedający udziela gwarancji na Towary na zasadach i warunkach określonych w odrębnym dokumencie gwarancyjnym.

Wszelkie informacje dotyczące warunków gwarancji znajdują się pod linkiem :
https://ergonome.pl/warunki-gwarancji-produktow/

§ 9 REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje w zakresie Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną, jak również dotyczące funkcjonowania Sklepu mogą być składane przez Usługobiorców w jeden z następujących
sposobów:
a) korespondencyjnie na adres: Ergonome Group Sp. z o.o., ul. Roździeńska 18, 40-382 Katowice,
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sklep@ergonome.pl,
c) za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
2. Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy, w tym w szczególności dane umożliwiające kontakt z Usługobiorcą zgłaszającym reklamację i udzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację
oraz zwięzły opis przyczyny i przedmiotu reklamacji, charakteru uwag i/lub zastrzeżeń.
3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania i w tym samym terminie informuje Usługobiorcę o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji, chyba że wskazane w reklamacji dane lub opis wymagają uzupełnienia. W takim przypadku Usługodawca wezwie Usługobiorcę do ich uzupełnienia, a termin rozpatrzenia reklamacji będzie liczony od daty uzupełnienia jej treści przez Usługobiorcę.
4. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej nie będzie możliwe, Usługodawca poinformuje o tym Usługobiorcę w formie pisemnej lub stwierdzonej pismem (wiadomość e-mail) wskazując przyczynę przedłużenia terminu i nowy, przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji, nie dłuższy niż kolejne 30 dni licząc od daty upływu pierwotnego terminu rozpatrzenia reklamacji.

5. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń – znajdziesz klikając w ten link.

§ 10 INFORMACJA HANDLOWA

1. Informację Handlową uważa się za zamówioną, jeżeli Usługobiorca wyraził zgodę na jej otrzymanie poprzez zaznaczenie udostępnionego w ramach Sklepu właściwego pola (tzw. checkbox) obejmującego dobrowolną zgodę na otrzymywanie takich informacji.
2. Usługodawca gromadzi i przechowuje przesłane przez Usługobiorców zgody na otrzymywanie Informacji Handlowej drogą elektroniczną.

§ 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca, tj. ERGONOME Group Spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach (40-382) przy ul. Roździeńskiej 18, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001054556, NIP 9542859120, REGON 526198087,  adres e-mail: sklep@ergonome.pl, numer telefonu: +48 531 361 835,
2. Przetwarzanie danych osobowych w ramach Sklepu odbywa się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Usługobiorców przez Usługodawcę dostępne są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

§ 12 ZMIANA REGULAMINU

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w całości lub w części w przypadku wystąpienia ważnych przyczyn, do których należą:
a) wprowadzenie nowych, zmiana lub uchylenie przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
jak również zmiana okoliczności faktycznych, mające znaczenie dla treści Regulaminu,
b) konieczność dostosowania treści Regulaminu do ewentualnych zmian technicznych Sklepu,
c) zmiana oferty Usługodawcy skutkująca koniecznością dokonania zmian w Regulaminie,
d) konieczność usprawnienia funkcjonowania Sklepu i obsługi Usługobiorców,
e) konieczność wprowadzenia zmian mających na celu zapobieganie nadużyciom ze strony
Usługobiorców oraz poprawy bezpieczeństwa Sklepu,
f) konieczność wprowadzenia zmian mających na celu przeciwdziałania nieprzewidywanemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa,
g) konieczności wprowadzenia zmian technologicznych, funkcjonalnych lub redakcyjnych.
2. W przypadku zmian w Regulaminie Usługodawca powiadomi Usługobiorców, którzy utworzyli Konto o treści zmian w drodze wiadomości elektronicznej (e-mail) przesłanej przez Usługodawcę
na adres poczty elektronicznej podanej przez Usługobiorcę podczas rejestracji Konta,
3. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia wskazanego w powiadomieniu, o którym mowa w ust. 2 powyżej, nie wcześniej niż w terminie 7 dni od daty doręczenia przedmiotowego powiadomienia i
w żaden sposób nie wpływają na Usługi Świadczone Drogą Elektroniczną wykonane przed zmianą Regulaminu oraz na treść oraz wykonanie umów sprzedaży Towarów zawartych przed zmianą
Regulaminu.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem: https://ergonome.pl/regulamin/ w sposób umożliwiający jego zapisanie (pobranie) i przechowywanie, utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie oraz odtworzenie na urządzeniu Użytkownika.
2. Załączniki do niniejszego Regulaminu stanowią jego integralną część.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdą przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Załącznik nr 1 do Regulaminu
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

1.Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (ERGONOME Sp. z.o.o. z siedzibą w Katowicach (40-382) przy ul. Roździeńskiej 18, adres e-mail: sklep@ergonome.pl) o
swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


2.Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym
zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez
Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
Ergonome Sp. z o.o.
ul. Roździeńska 18
40-382 Katowice
e-mail: sklep@ergonome.pl

Ja/My (*)  niniejszym informuję/informujemy (*)  o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*)  umowy dostawy następujących rzeczy (*)  umowy o dzieło polegającej na
wykonaniu następujących rzeczy (*) /o świadczenie następującej usługi (*)
– Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data

(*)  Niepotrzebne skreślić.




Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
What are you looking for in Partdo?